Renasterea strategiilor de comunicare

Advertisingul se confrunta cu cea mai mare provocare din istorie: modelul brand building de tip "comanda si control" este abandonat in favoarea angajarii publicului in creatia de marketing.

In ultima vreme, in advertising se simte o agitatie foarte mare. Consumatorul a preluat controlul, asa cum aratau cele mai multe previziuni in ultimii doi ani. Daca anul trecut s-a tot vorbit despre o revolutie in comunicare si s-a tatonat interactiunea directa cu consumatorul, in 2007 majoritatea campaniilor de anvergura au trecut la actiune, schimband directia la 180 de grade.
Confirmarea ca, de acum incolo, campaniile de publicitate vor arata cu totul si cu totul altfel a venit odata cu recenta lansare a noii platforme globale Pepsi. Aceasta, precum si multe alte campanii aflate in derulare atat in lume, cat si la noi, ne permit sa ne facem o idee despre cum va arata comunicarea de brand de acum inainte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related