Loco Branding & Communication vrea sa depaseasca obiectivele de campanie cu spotul Arctic

Arctic a lansat un nou spot TV impreuna cu Loco Branding & Communication, creat pentru a prezenta publicului beneficiile noii masini de spalat Arctic. Urmare a succesului primei campanii de brand Arctic din 2006, reflectat atat la nivel de perceptie a brandului cat si in vanzari, Arctic a decis sa continue si in 2007 colaborarea cu Loco, potrivit unui comunicat al agentiei.

Cu un an in urma, brandul Arctic adresa potentialilor sai cumparatori o campanie de brand cu care isi propunea sa le atraga atentia asupra valorilor unuia dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, dar si asupra produselor Arctic, moderne si de calitate internationala. Obiectivul de a pune brandul pe “lista de cumparaturi” a romanilor tineri, din mediu urban, cu venituri medii si mari, a fost atins cu succes, asa cum arata cercetarile de piata facute in urma campaniei respective.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related