Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu, despre noua agenție Plurivox: Ne dorim să aducem vocile reprezentative la comun, să ținem un echilibru client-PR-media în beneficiul tuturor

Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu, despre noua agenție Plurivox: Ne dorim să aducem vocile reprezentative la comun, să ținem un echilibru client-PR-media în beneficiul tuturor

Peste 20 de ani petrecuți în presă, din care peste 10 în latura business, și trecut în baricada PR-ului scria anul trecut pe Facebook amintindu-și de conferințele pe care le organiza în trecut la Mediafax și News.ro. Printre cititori s-a numărat și o fostă colegă de lucru, cu o experiență de 8 ani în mediul de afaceri francez, inclusiv zona de evenimente și PR, în cadrul Camerei de Comerț și Industrie Franceze în România.

Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu s-au întâlnit și au continuat să discute până la creionarea cadrului de funcționare Plurivox, o nouă agenție de PR care se adresează, pe de o parte, companiilor străine dornice să intre pe piața locală (oferind servicii de consultanță, studii de piață, intermedierea relației cu autoritățile etc) și, de cealaltă, companiilor locale (cu servicii de PR, comunicare, consultanță, evenimente business). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related