i-mode - cel mai bun prieten al omului

-Vrei internet pe mobil?
-Da!
-Multumim pentru atentie, la revedere! De-abia asteptam sa-ti activezi serviciul.

Ce se mai poate spune despre internet? Nu se stie deja tot? Mai ai nevoie sa ti se enumere lucrurile minunate pe care le-ai putea face daca ai avea acces de pe mobil la internet? Ce ar spune prietenul i-mode daca ar fi distribuit intr-o asemenea reclama? Ar spune "Au, buba!", pentru ca nu poti sa-ti activezi serviciul de pe orice telefon. Trebuie sa ai unul compatibil i-mode. Adica scriptul ar fi:
-Vrei internet pe telefonul mobil?
-Da!
-Atunci cumpara-ti unul nou!

Normal ca reclama trebuie sa spuna mai mult decat "internetul e fun si util" daca tanarul vizat trebuie sa fie atat de entuziasmat incat sa n-o ia la sanatoasa cand o sa afle ca trebuie sa-si cumpere alt telefon daca ramneste la i-mode. Prezentarea unor situatii reale in care ai putea avea nevoie de internet pare a fi solutia ideala pentru a evidentia avantajele noului serviciu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Vlad Bercean
acum 16 ani
Incep sa ma intreb daca i-mode asta e intr-adevara prietenul meu. Sigur, e unul din instinctele naturale ale omului ca atunci cand in sfarsit ajunge in concediu la mare sa inceapa sa dea mail-uri. Daca ar fi un prieten adevarat mi-ar spune ca eu oricum am si numerele de telefon ale celor carora le dau mail-uri si as putea la fel de bine sa trimit un SMS, ca doar nu intentionam sa scriu Razboi si Pace pe mobil, sau chiar sa ii sun. Daca stie atatea de ce nu imi spune ca daca vreau aplicatii Java, filmulete si muzica pentru telefonul meu sa le downloadez pe PC ca tot am net si acasa si la birou si apoi sa le copiez pe telefon prin USB sau Bluetooth.

Clipul/prietenul Cosmote e lame, uncool, fortat, iar din Olanda e cool, amuzant si potrivit pentru target. Dar pentru ambele e greu sa convinga. Pentru ca intotdeauna cand, de exemplu, vrei sa iti iei un ceas scump de fite ca sa fii cool se va gasi un prieten care sa iti atraga atentia ca e mult mai ieftin sa intrebi pe cineva cat e ceasul.



Branded


Related