Agentie locala cu acoperire nationala

Peste 3,5 milioane de euro este rate-card-ul campaniilor nationale realizate de AD(D)VERITAS, lansate in luna iunie, pentru clienti Rigips Romania si Elit.

Campaniile, demarate in 4 iunie, respectiv 11 iunie, utilizeaza majoritatea mijloacelor media: tv, radio, presa de specialitate si publicitate online. Despre campaniile "Pofta buna la mezelit" si "Rigips domina", directorul general al AD(D)VERITAS, Ciprian Pasca, declara: " Implementarea celor doua campanii nationale reprezinta rezultatul firesc al muncii si dedicarii echipei, investite in aceste proiecte, precum si consecinta unei bune colaborari cu clientii nostrii. Prin serviciile noastre oferim solutii de comunicare integrate, capabile sa creeze, sa sustina sau sa completeze o imagine puternica."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related