Secretele devoratorului de publicitate, dezvaluite in prima carte despre viata lui Jean-Marie Boursicot

Jean-Marie Boursicot - un nume care se leaga, intr-un fel, de insasi afirmarea publicitatii ca si arta.

Pornind de la un hobby din copilarie, cu o vasta experienta in cinematografie, acesta si-a propus sa realizeze unul dintre cele mai grozave spectacole publicitare - La Nuit des Publivoires / Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Si a reusit.
Anual, in intreaga lume, ruleaza pentru un public numeros si pasionat, un montaj de aproximativ 500 de filme publicitare. "Devoratorul" Boursicot a demonstrat, prin succesul mondial al spectacolului sau, ca filmul publicitar nu este deloc ruda saraca a celei de-a saptea arte. Desi de durata scurta, acesta suscita, la randul lui, o gama variata de "emotii" comune genului uman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related