"Vreau ca Tempo sa devina cea mai creativa agentie din Romania"

Miguel Gonçalves este cel mai proaspat director de creatie al Tempo. Un portughez cu background de actor si muzician, si cu premii de advertising importante la activ. L-am prins foarte greu pentru interviu, din cauza meetingurilor interminabile. E de parere ca in Romania lucrurile sunt la fel de dezorganizate ca in Portugalia, iar improvizatia joaca un rol important. Miguel are ganduri mari. Vrea sa faca din Tempo agentia cu cea mai tare creatie, pe langa castigarea recunoasterii internationale. Promit ca peste doi ani vom avea din nou un interviu cu el.

IQads: Cum ai ajuns sa lucrezi la Tempo?
Miguel Gonçalves: Nu din intamplare…(rade). Am fost recomandat lui Dragos Grigoriu de catre un prieten comun al nostru, Fernando Bellotti, fostul meu director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related