Fragedo, noul brand de la Transavia, va majora cifra de afaceri a companiei cu 20%

Transavia lanseaza o noua gama de produse proaspete din carne de pui, sub brandul Fragedo, care satisface toate asteptarile si nevoile consumatorilor romani. Prin lansarea noii game, Transavia isi consolideaza pozitia de lider pe piata interna a produselor proaspete din carne de pui. Aceasta categorie detine cea mai mare cota in ceea ce priveste vanzarile companiei, produsele proaspete reprezentand peste 85% din productia si distributia zilnica, fiind saptamani in care productia vanduta este aproape 100% refrigerata.

"Produsele din gama Fragedo se adreseaza prin calitate si accesibilitate tuturor romanilor carora le place sa manance bine si sanatos. Noul brand de la Transavia isi doreste sa aduca in viata consumatorilor optimism, placere si bucuria de a trai. Deoarece nu credem in lucruri facute pe jumatate, toate produsele noastre sunt ambalate, de mai bine de un an, in cele mai inovatoare si mai sigure ambalaje de pe piata. Am reusit sa fim mereu cu un pas inaintea tururor, deoarece principiile dupa care ne ghidam in tot ceea ce facem sunt seriozitatea si perseverenta", declara Ioan Popa, Director General Transavia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related