RedSem și Dodo Pizza - parteneri în drumul spre succesul offline

RedSem și Dodo Pizza - parteneri în drumul spre succesul offline

De la 1 iunie 2024, RedSem și Dodo Pizza au pus bazele unui parteneriat solid, care continuă să genereze rezultate remarcabile. De atunci, agenția RedSem a susținut activ Dodo Pizza la evenimente speciale precum inaugurarea noilor locații și a ajutat la promovarea ofertelor din meniu.

 

Implicare continuă pentru dezvoltarea Dodo Pizza

Pe parcursul colaborării, RedSem a furnizat resursa necesară pentru campanii de awareness și sporire a vizibilității. Una dintre cele mai notabile a fost a 11-a ediție a maratonului Heroes, desfășurat în București. Mascota energică Dodonel i-a sprijinit pe voluntarii care au ales să alerge pentru o faptă bună. Pe lângă încurajările de rigoare, a oferit gustări delicioase și s-a asigurat că nu există nicio șansă de accidentare în rândul participanților.

Echipele de promoteri au luat parte și la alte inițiative de creștere a notorietății și loializare a audienței. De la distribuirea materialelor promoționale, la colectarea de lead-uri, scopul a fost același - valorificarea produselor și a valorilor de brand.

 

Perspective de viitor

Noile inițiative vor include utilizarea tehnologiilor interactive și a platformelor online pentru a capta interesul utilizatorilor.

O prioritate majoră va fi extinderea prezenței Dodo Pizza în noi locații, atât pe piața națională, cât și pe piețele emergente, astfel încât brandul să ajungă la un număr cât mai mare de clienți din diverse regiuni. Inițiativa va include campanii targetate, care vor marca specificitatea fiecărei locații, cu scopul de a atrage și fideliza un public cât mai diversificat.

 

Dodo Pizza - prezentă în tot mai multe puncte din țară

Promoterii RedSem au participat deja la inaugurarea unei noi locații în Moldova Mall, Iași, acolo unde au împărțit pliante și au promovat oferta Pizza mare la preț de mică. De asemenea, mascota Dodonel - ca de fiecare dată - a făcut senzație în rândul clienților.

Sâmbătă, pe 26 aprilie, personalul RedSem va fi alături de Dodo pizza la deschiderea unei noi locații în zona Apaca - bulevardul Iuliu Maniu, sector 6. București. În cinstea noului obiectiv setat, compania va oferi 1.000 de pizza la prețul de doar 9.99 lei.

În paralel, mascota Dodonel va rămâne un element cheie al strategiei de branding. Personajul va participa în continuare la evenimente și acțiuni de voluntariat, care să aibă un impact educațional semnificativ pe plan social.

Succesul este scopul comun al celor două companii, lucru pe care îl subliniază și Bianca Rusu-Moise, HR manager la RedSem:

Ne bucurăm să facem parte din acest proiect și să demonstrăm calitatea serviciilor BTL pe care le oferim. În fiecare experiență pe care am bifat-o de-a lungul timpului, ne-am arătat profesionalismul și dedicarea, ceea ce s-a văzut la nivelul rezultatelor înregistrate. De asemenea, ca de fiecare dată, ne place să ne alăturăm cauzelor care contează și brandurilor care se implică pentru a face o schimbare. Dodo Pizza este cel mai bun exemplu că se poate, iar noi suntem recunoscători că luăm parte la proiectele pe care le derulează. Participarea la Maratonul Heroes demonstrează dorința de a avea un impact la nivel social, dar și de a-i susține pe adevărații supereroi - cei care se dedică unei cauze nobile. Mascota Dodonel și implicit echipa RedSem nu avea cum să lipsească din ecuație. 

Le mulțumim că ne-au ales!

Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.

Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere. Printre clienții din sfera BTL se numără - Ivatherm, Sesderma, Promenada Mall Craiova, Iulius Mall Iași, Minus417, Armonia Dulcesol, Evapify, Flonq, Elfbar, Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Mozzart Bet, Nuxe, Cineplexx - activare host pentru Ziua Îndrăgostiților în campania Găsește spionul Argylle, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.

Povestea Dodo Pizza începe în 2011, când Fyodor Ovchinnikov a decis să-și investească economiile pentru a deschide o pizzerie. În mai puțin de 10 ani, brandul a devenit unul dintre cele mai apreciate și populare opțiuni de pe piață.

În momentul de față, există 1095 de unități, cu francize în 22 de țări. În 2022, a ocupat locul 1 în topul restaurantelor din Europa cu cea mai rapidă rată de evoluție. De asemenea, este singura pizzerie cu servicii de livrare francizată în secolul XXI și lider de piață în Rusia.

La baza dezvoltării armonioase a companiei și a depășirii unor recorduri în industrie stă digitalizarea. Dodo Pizza a investit în construirea unei platforme (Dodo IS), ceea ce a sporit calitatea serviciilor oferite, dar și performanța rezultatelor înregistrate. În viitor, brandul își propune extinderea rețelei de pizzerii, dar și a targetului vizat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related