Agentia CAP a realizat brandingul si campania de promovare pentru brandurile Bonpana si Bongrana

CAP a asigurat creatia si s-a ocupat de ambalajul si naming-ul brandurilor Bonpana (paine alba la forma sau toast) si Bongrana (paine graham, secara si integrala la forma sau toast), alaturi de o campanie de promovare ce include TV, POSM, emisiuni TV (din septembrie), breakfast corner, cross-selling cu produse de breakfast, site.

"Bonpana si Bongrana inseamna "breakfast fericit". Adica iti promitem ca dupa un breakfast cu Bonpana/Bongrana viata este o sarbatoare. Capitalizam de pe urma unui cuvant inclus deja dar neexploatat inca in vocabularul curent al targetului nostru. Breakfast devine cuvantul mascota al Bonpana-Bongrana. Lansam o expresie puternica care este nu numai o afirmatie in sine, ci si o urare "breakfast fericit". Consumatorul Bonpana/Bongrana e un cosmopolit care nu cumpara o paine, cumpara un concept, stilul de viata, rasfatul de la primul moment al zilei", afirma reprezentantii agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Sectiune



Related