“Credite imobiliare si ipotecare pentru eroii zilei de azi”, noua campanie UniCredit Tiriac Bank semnata de Marks si Multimedia Est

“Credite imobiliare si ipotecare pentru eroii zilei de azi”, noua campanie UniCredit Tiriac Bank semnata de Marks si Multimedia Est

Desfasurata in intervalul 5 martie – 13 aprilie 2014, noua campanie pentru credite imobiliare si ipotecare a bancii este dezvoltata in jurul conceptului “Fiecare dintre noi este un erou, fiecare zi o aventura. Pentru a putea lupta zi de zi, eroii au nevoie de un loc unde sa se intoarca: ACASA”. Campania cuprinde executii pentru TV, radio si online si a fost dezvoltata de agentia Marks si de casa de productie Multimedia Est, anunta un comunicat din partea companiei.

“Viata de zi cu zi se poate dovedi pentru fiecare dintre noi o provocare, cu incarcarea de activitati, cu goana dintr-un loc intr-altul si ritmul ametitor in care ne inconjoara dezvoltarile tehnologice. In aceasta realitate, omul se transforma aproape intr-un erou, care se intrece pe sine in mod cotidian. Acasa ne regasim linistea si energia pentru a continua lupta in fiecare zi”, explica Anca Nuta (Director Identitate & Comunicare, UniCredit Tiriac Bank).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related