Takeover la FOMO: „Puritate cu SUPERBULE”, o activare AQUA Carpatica marca TheABC.ro

Takeover la FOMO: „Puritate cu SUPERBULE”, o activare AQUA Carpatica marca TheABC.ro

FOMO este pe buzele tuturor între 21-25 mai, conferința care tratează toate subiectele importante pentru antreprenori: de la business strategy și marketing până la AI, remote working sau well-being. În calitate de partener al evenimentului, AQUA Carpatica sparge tiparele prin activarea din cadrul campaniei „Puritate cu SUPERBULE” pentru AQUA Carpatica Forte, activare implementată împreună cu TheABC.ro.

În drumul participanților către cele mai mari keynote-uri, Sala Palatului a devenit o zonă instagramabilă, cu zeci de bule supradimensionate și photo cornere. Activarea reușește să îmbine o prezență a brandului recognoscibilă și, în același timp, discretă. Este o abordare fresh de la un brand autohton, aliniat la trend-urile internaționale.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The ABC (@theabc.ro)

Implementarea superbulelor a durat două zile, timp în care echipa a combinat multiple soluții pentru a răspunde atât exigențelor locației, cât și ale organizatorilor.

Soluția finală are un puternic impact vizual, un moment de surprindere și memorabil pentru o zi plină de stimuli. Sub sloganul „Puritate cu SUPERBULE”, zona este gândită ca un spațiu de respiro, iar give-away-ul ales de AQUA Carpatica pentru același eveniment pornește de la nevoia de eliberare a tensiunilor cotidiene, o folie cu bule care pot fi pocnite pentru relaxare. Conștienți de presiunile din mediul antreprenorial, au creat și o variantă de SUPERBULE pentru cei care au nevoie de un upgrade. Mesajul care îl însoțește, în spiritul FOMO, spune totul:

JOIN US IN BREAKING BUBBLES!
As part of FOMO, one must leave all the stress behind to stay fresh. Become a bubble-breaker and upgrade to a SUPERBUBBLE!

„Cum nouă ne plac provocările, am propus o soluție out-of-the-box non-intruzivă, care le-a oferit celor de la Aqua Carpatica un beneficiu de imagine memorabil, un statement în cadrul evenimentului, soluție care reușește să îndeplinească standardele tuturor, inclusiv ale locației”, explică Roxana Luca, Project Manager TheABC.ro.

AQUA Carpatica e mai mult decât un partener – a devenit un punct de referință în peisajul modern.

 

Echipele participante:

Echipa TheABC.ro implicată în această implementare este formată din Roxana Luca (Project Manager), Camelia Moroianu (Production Assistant), Marijus Pudar și Nicolae Savu.
Echipa de brand: Oana Mică (Communications Project Manager, AQUA Carpatica)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related