Cercul Mercury360 anunta moartea liniei

Interviu cu Radu Miu, General Manager Mercury360
Care e primul lucru care iti vine in minte cand spui Mercury? O inima in geam, Muzeul Taranului Roman sau Peugeot si o cladire cu verde undeva in Pipera? Poate si din cauza acestor variante, era nevoie de trecerea la Mercury360. Radu Miu, GM-ul agentiei, spune ca Mercury360 se lupta acum cu agentiile mari din piata, si ca are in plus si avantajul celei mai mari fortei de implementare. Ramane de vazut daca cercul, parte din noua identitate vizuala, va reusi sa puna capat liniei BTL-iste, cu care a fost identificata compania in ultimii ani.

IQads: De ce asa tarziu acest rebranding?
Radu Miu: Una din caracteristicile noastre, ca sa nu le numesc minusuri, a fost modestia. Nu am vorbit niciodata despre noi din anumite motive, si poate nu are sens sa le amintesc acum, in schimb ne-am tinut de business si am dezvoltat business-ul pe directii necesare noua si pe cerintele impuse de clienti. Am inceput sa facem ATL undeva in 2004, concret. Campanii integrate, clienti de ATL, proiecte noi, chestiuni pe care la momentul acela nu ne gandisem ca am putea sa le facem. Prin urmare, oarecum am pus caruta inainte calului, am inceput sa intram in zone de competente noi, am inceput sa aducem oameni pe aceste zone si sa castugam pitch-uri ATL-iste integrate, la clienti mai mari sau mai mici, si iata ca intr-un final am ramas in urma cu anumite lucruri, cum ar fi de exemplu numele agentiei. Si intr-un final am zis ca trebuie sa facem aceasta repozitionare, pentru ca Mercury Promotions, asa cum se cunoaste in piata, nu mai este de mult cea care reflecta mentalitatea de business care exista in aceasta companie. Prin urmare, ne-am repozionat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related