Marian Seitan: Loialitatea devine un motor de creștere atunci când o legi de acțiuni măsurabile, nu doar de puncte într-un dashboard sau un „to do” list

Marian Seitan: Loialitatea devine un motor de creștere atunci când o legi de acțiuni măsurabile, nu doar de puncte într-un dashboard sau un „to do” list

Multe se schimbă în societate și în lumea marketingului, dar unele lucruri continuă să își păstreze valabilitatea. Cum ar fi acest princiupiu evergreen al marketingului direct, de care amintește Marian Șeitan, Director General Mediapost Hit Mail: „este de 7 ori mai ieftin să vinzi unui client decât unui non-client". 

Dar cum păstrezi relația cu clienții în era digitală, când viteza și FOMO sunt cele care fac legea? Sunt doar câteva din temele de discuție abordate pe 23 septembrie la Loyalty Day, primul eveniment din România dedicat exclusiv loializării, organizat de grupul Mediapost împreună cu White Image, Create Direct și VouchersDepot.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related