Articole care fac referire la Whatsapp
Vouchers Depot lansează canalul propriu de Podcast pe Spotify – povești despre cadouri, recompense și libertatea de a alege
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
Marian Seitan: Loialitatea devine un motor de creștere atunci când o legi de acțiuni măsurabile, nu doar de puncte într-un dashboard sau un „to do” list
Cosmin Lăcătușu: Un program de loializare modern nu e doar un mecanism de recompensare, ci un instrument strategic de vânzare și retenție. Excel-ul nu mai face față acestei realități
Sandra Cristu & Smaranda Pasnicu: Memoria colectivă poate lua naștere doar dintr-un cumul suficient de memorii individuale, dar este mai greu de manipulat
[Work & Self] Alina Epîngeac: Nu am tolerat niciodată impostura. Iar în breaslă e din belșug. Și nici frica. Vin la pachet
Platforma oficială de promovare turistică a Turciei, GoTürkiye ajunge la o audiență globală vastă prin intermediul rețelelor sociale
[Parenting creativ] Alina Galeriu-Olteanu: Toată viața am țintit către performanță. Am vrut să performez și ca mamă. Motiv pentru care am simțit și că eșuez lamentabil de multe ori în acest rol
Theodor Gorovei: Copiii folosesc deja tehnologia, toți au telefoane. Important e să le canalizăm curiozitatea către lucruri benefice pentru ei la vârsta la care nu au capacitatea să discearnă singuri
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
[Visual Key] Mara Sabău: Direcția în care merge publicitatea e din ce în ce mai mult despre voce și personalitate, nu doar despre execuție impecabilă
Ana-Maria Diceanu: Nu te mai salvează nici influencerii, nici reach-ul generos dintr-o campanie, nici „vizibilitatea”. Te salvează inteligența contextuală, relațiile construite în ani, nu în stories
Beans United lansează FullFunnel Growth™ – un program marcă înregistrată, gândit pentru companiile care vor mai mult decât leaduri
Campanii de loialitate la doar 1 Euro per utilizator: Soluția inovatoare de la Interactions și Promotiful
[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
For the love of Creativity: Romanian Young Lions 2025. Empowered by Raiffeisen Bank Romania and Ursus Breweries
#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
Cardurile Cadou Multibrand Vouchers Depot, acum disponibile pentru achiziție în magazine fizice din România
White Image integrează WhatsApp în soluțiile sale și atinge o rată de citire a mesajelor de 75% în campaniile de brand
Ioana Mihai: Vreau sa normalizez coliva ca desert romanesc prin extinderea momentelor de consum si adăugarea de ritualuri proprii. Si prin foarte mult umor
Daydreams, conceptul inovator pentru vacanțe scurte care a revoluționat piața turismului în Germania și Olanda, se lansează în România prin parteneriatul cu VouchersDepot.com
Bonduelle a lansat o campanie de marketing multichannel și experiențial, cu premii pentru consumatori
Povestea unui ghostwriter care NU scrie cărți, NU face realitatea mai frumoasă decât este și NU citește gândurile clienților
Cristiana Belodan: Eu dacă aș fi Chat GPT m-aș fi închis demult în cutia mea și n-aș mai fi răspuns cu lunile la cât feedback execuțional și ordine imperative primește zilnic tehnologia folosită în industrii creative
Asociația Culturală ISVOR prezintă „Bodystorming” - o instalație multimedia care explorează emoțiile, între 1 - 7 noiembrie, la București
Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență































