Oricum ai lua-o, viitorul stiintific sta in seminte

As cumpara la orice ora concediu, indiferent de reclama care i s-ar face, si in schimbul tuturor semintelor si al tuturor gelurilor de dus.

Dar in primul rind sa fim realisti si sa intelegem ca zilele de concediu nu se pot cumpara, ele se primesc si, in cel mai rau caz, se pot mima sub acoperirea unei viroze intestinale. Si in al doilea rind sa fim relaxati si sa nu ne repezim cu gura rea asupra unor produse care nu ne-au facut nimic rau. Ba din contra, promit sa ne faca cel mai mare bine dintre toate.

Singuratate de marca
In cazul in care nu am fost destul de clara, aceasta este introducerea in subiectul unei analize la reclamele Nutline. Care incearca sa fie o marca pentru seminte si care este, de fapt, singurul nume pe care il stiu sau l-am auzit la televizor ca s-ar lega cu floarea soarelui si dovlecelul la punga. Pornind de la aceasta premisa, cam orice reclama ar fi buna pentru Nutline. Cind nu exista concurenta - la imagine - promovarea ar trebui sa fie cu adevarat nefericita sa nu tii minte singurul produs din categorie sau sa te enerveze atit de tare incit sa cumperi altceva din ambitz. Dar nu e cazul aici. Mai mult, compania exista pe piata de ceva vreme, s-a mai facut auzita in calupul publicitar (la mine a marcat in memorie de cind cu cearta femeilor de afaceri), nu mai are decit sa incerce sa ii convinga si pe cei care nu maninca seminte ca e timpul sa le incerce.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Elena Branisteanu
acum 16 ani
In sfarsit ceva pozitiv. Esti prima persoana pe care nu o streseaza reclama. ....sau incerci sa repari o mica gafa . "Potzi sa vinzi orice clientului" CORECT
Mara Roxana
acum 16 ani
subscriu la ce s-a spus mai devreme "doar pe tine nu te streseaza reclama asta".

Nu cred ca are vreo legatura cu Nutline ci este un spot generic la finalul caruia poti pune orice packshot vrei....si se potriveste.

Mai mult, consumatorul de seminte sunt convinsa ca nu intelege mare lucru iar spotul face ca produsul sa para inaccesibil maselor largi de consumatori...

....este stilul Leo Burnett....ptr noi si ai nostri, restul sunt prosti!.....

alin stoica
acum 16 ani
io sincer nu inteleg cum de ai avut rabdare sa scrii atatea randuri (bune, proaste, cum or fi) despre asta.n-am avut ,sincer, rabdare sa citesc tot dar din cate vad eu cam tii cu ursu aici


Branded


Related