Transavia aduce performanta in centrul scenei

Teatrul este o lume aparte. Scena este locul magic care face posibila emotia, trairea prin simple gesturi si cuvinte. Centrul scenei este intotdeauna actorul. Cu sinceritatea si modestia recunoscute, Victor Rebengiuc isi expune pe scena propria framantare intr-un mesaj care nu contine nimic ostentativ, nimic exagerat, nimic publicitar. Aceasta este esenta noului spot de la Transavia, liderul pietei interne a produselor proaspete din carne de pui.

Compania Transavia a intrat pe piata acum 15 ani, fiind rezultatul activitatii unui singur om cu viziune si incredere. Din 1991, Transavia a crescut an dupa an, ajungand una dintre cele mai reputate si valoroase afaceri autohtone construite pe doua coordonate simple: profit si performanta. "Am inceput de la zero si am realizat o munca de pionerat care a condus compania astazi in elita europeana a producatorilor alimentari" spune Ioan Popa, managerul general Transavia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related