Cele mai creative agentii independente din Romania nu participa la Ad'Or

NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising nu participa la aceasta editie a lui Ad'Or, festivalul de creatie publicitara organizat de RAAA. Cele 4 agentii, membre ale RAAA vor astfel sa atraga atentia inca o data asupra starii acestei competitii, care, in opinia lor, nu isi mai indeplineste de mult menirea initiala.

"Uitandu-ma in dictionar, banuiala mi-a fost confirmata: "Citius, Altius, Fortius" se traduce "Mai tupeist, Mai alunecos, Mai smecher" spune Octav Gheorghe, asociatul Alinei Gavrila, referindu-se la spiritul competitional ce guverneaza inscrierile la acesta editie a festivalului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related