La ADfel se pornesc "motoarele" publicitatii neconventionale

IQads si 24-FUN organizeaza in perioada 24-30 septembrie a doua editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania. Timp de sapte zile, amatorii de senzatii tari in advertising sunt invitati pe terasa "La Motoare", pentru a vedea partea frumoasa a publicitatii.

Aceasta ne va demonstra ca, pentru un anume public, publicitatea poate fi un produs de entertainment urban la fel de legitim ca si cinemaul, muzica de concert sau teatrul. Prin urmare, ADfel va fi si o demonstratie simpla a faptului ca publicitatea poate fi si altfel decat intrusiva, enervanta, sacaitoare sau plictisitoare.

Practic, timp de o saptamana, cei prezenti in terasa vor experimenta interactiuni neconventionale cu marci care s-au hotarat sa ofere si altceva decat clasicele spoturi tv de 30 de secunde. In ce consta teatrul de brand si stand-up comedy-ul publicitar, cu ce se mananca concursurile de ilustratie, de ce e bine sa asisti la show-uri de graffiti, cine a facut cea mai buna parodie la un spot tv, cum se impaca arta vizuala cu brandingul sunt doar cateva din dilemele la care ADfel va oferi un raspuns.

In premiera, la ADfel, va fi prezent si un invitat special: Maximilian, mijlocitorul lumii de dincolo, personaj care a intors internetul pe dos, afirmand ca el poate sa vanda "publicitate pe lumea cealalta".

Mai multe detalii despre ADfel si raspunsul la intrebarea de ce toata lumea vorbeste zilele astea despre "neconventional" pot fi gasite in Suplimentul special ADfel, dedicat publicitatii neconventionale si distribuit impreuna cu 24-FUN, Academia Catavencu si TABU, incepand cu 20 septembrie.

ADfel este un eveniment oferit de Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Schweppes, Apple si Nutline si sustinut de Grupul Realitatea.Catavencu prin Realitatea TV, Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu. Parteneri media OOPS Media, Re:PUBLIK, MTV Romania, Studio 88, Omagiu, Grafica si Tipar si Carturesti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Dania Alexa
acum 11 ani
Cat de serios credeti ca este evenimentul vostru (cat de serios credeti ca poate fi el perceput de noi) daca aveti ca "invitat special" un probabil "dus cu pluta" cum este Maximilian. Eu inteleg ca este publicitate neconventionala dar asta nu inseamna ca trebuie sa aduci pe toti care se inspira din bancuri ca sa faca idiotenii. Voi v-ati uitat pe site-ul lui sa vedeti cat de nonpublicitar este si cat de lipsit de coerenta este individul. Nu mai tot ascultati de ideile oricarui junior care in loc sa creeze sa sa vina cu idei originale se uita pe google.


Related