Mai mult neconventional intr-un supliment plin de publicitate

Virale, guerilla advertising, word of mouth - umbla vorba cum ca ele ar fi printre ultimele trend-uri in advertising-ul romanesc. Pentru cei care vor sa afle mai multe despre ce se intampla cu neconventionalul din publicitatea de la noi, astazi a aparut, impreuna cu 24-FUN, suplimentul ADfel - 32 de pagini dedicate acestui fenomen.

In avanpremiera la ADfel, "Un festival cu zero conventional", suplimentul editat de IQads si 24-FUN isi propune sa acopere creatiile romanesti din aceasta zona - teme pe care le veti putea citi pe larg in articolele "Neconventionalul, unul dintre clasicii advertsing-ului", al Ruxandrei Gubernat si lectia de viral "Da si tu mai departe", a Anei Militaru si sa introduca publicul in cultura neconventionalelor de la festivalurile din afara - intr-un articol al lui Andrei Hategan.

Veti putea citi editorialele lui Alex Sandulescu, Director General 24-FUN si Mihai Dobrovolschi, iar publicitari cu experienta innovative-ului, ca Bogdan Naumovici, Alex Dumitrescu, Serban Alexandrescu sau Mihai Coliban vorbesc despre nevoia de neconventional si stadiul la care se afla publicitatea romaneasca pe acest teritoriu, relativ nou si cu mult potential explorabil.

Suplimentul ADfel este distribuit impreuna cu 24-FUN, Academia Catavencu si Tabu. Iar pentru cei care vor sa afle pe viu ce se intampla cu publicitatea inovativa din Romania, de luni, 24 septembrie, la terasa La Motoare se intampla a doua editie a festivalului ADfel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Giorgiana Petre
acum 11 ani
educarea romanilor, fie ei oameni de publicitate sa marketeri, consumatori de publicitate sau oameni obisnuiti. Sunt convinsa ca exista inca oameni din domeniu care nu stiu nici in acest moment ce inseamna exact, guerilla, viral, word of mouth marketing, etc...

Asteptam ADfel 2008!



Related