IAA European Summit - un succes pentru publicitatea romaneasca

Primul Summit European de publicitate - IAA European Summit - a luat sfarsit. Personalitati marcate ale publicitatii europene si-au facut simtita prezenta in cele trei zile de conferinte si panel-uri, discutand probleme de actualitate ale domeniului.

Pentru publicitatea romaneasca, Summit-ul este inca un pas spre integrarea europeana, fapt confirmat de toti participantii la eveniment. La summit au participat, potrivit organizatorilor, aproape 600 de persoane.

"Sunt multumit de felul in care a iesit summitul, dar puteam fi si mai multumit. Am avut sansa, pe care nu stiu daca o sa o mai avem vreodata, sa avem la Bucuresti 25 de oameni din afara, de calibru, si din acest motiv asteptarile mele au fost sa fim chiar peste 1.000 de participanti. Stiu, toti avem de lucru in perioada aceasta, dar tocmai esenta discutiilor de aici a fost ca suntem intr-un proces de schimbare si aveam posibilitatea sa aflam de la oamenii acestia unde vom fi, pentru ca oamenii acestia fac ceea ce noi vom face peste ceva timp", a declarat Felix Tataru, presedinte IAA Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related