Starcom si Webstyler castiga Silver Drum la Portoroz

Corespondenta de la Portoroz
Agentiile Starcom Media si Webstyler au fost premiate fiecare cu cate un Golden Drum, in cadrul festivalului de la Portoroz, pentru lucrarile “1 din 8 femei”, respectiv “Alo… 322? Vreau presedintele inapoi!”.

Starcom este castigatoare in categoria Media Campaigns, iar Webstyler la Interactive. La campania realizata pentru Avon, “1 din 8 femei”, care a fost premiata anul acesta si la Cannes, au lucrat: Alexandru Pomana – Creative Planner, Corina Bernschutz – Director Inovatie, Cristina Barla – Account Manager, Horea Mihoc – Ambient Planner si Mircea Gheorghe – On-line Director. Grand Prix-ul categoriei Media Campaigns a fost adjudecat de agentia TBWAWIEN WERBEAGENTUR, cu lucararea Cinema Curtain.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related