Romania are cele mai multe nominalizari in categoria Print la Golden Drum

Corespondenta de la Golden Drum
Cu 16 nominalizari, agentiile din Romania intra cu cele mai multe sanse in finala categoriei Print a festivalului Golden Drum.

Astfel, Graffiti BBDO are 6 lucrari in finala, acestea sunt "J.F.K.", "Tien an men", "Iwo Jima"(Dosarele istoriei), "Van Gogh", "Picasso", "Munch"(Mountain Dew).
McCann Erickson are pe shortlist 5 lucrari: "The family", "The Couple" (Road Safety Campaign), "Silent" (Fujitsu), "Peace and peace", si "Apocalypse later" (Maggi).

Ogilvy&Mather are 2 lucrari finaliste, "Deer", "Pelican"(WWF Romania), in timp ce 23 Communication Ideas are pe shortlist lucrarile "Ray Charles" si "The Beatles", iar Starlink este nominalizata pentru lucrarea "Volume"(Altipo Windows).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related