Trofeul Golden Nose la Festivalul Mincinosilor de la Portoroz

Pentru ca stiam deja ce voiam sa scriu, cand am fost solicitat sa scriu acest editorial despre Golden Drum, festivalul de publicitate de la Portoroz, mi-am dorit un singur lucru: ca McCann Erickson Romania sa nu castige titlul de Agentie a Anului. Si asta pentru ca aveam de gand sa critic dur organizarea festivalului si nu as vrea ca cineva sa creada ca aceasta critica s-ar datora rivalitatii dintre Leo Burnett si McCann de pe piata romaneasca. Ce se intampla acum la Portoroz nu este cu nimic influentat de ce se petrece pe piata romaneasca, ci mai degraba invers: mercantilismul si lipsa de scrupule a managementului Golden Drum determina in mare masura cum arata in acest moment calupul publicitar din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related