"Pana acum nici un club sportiv nu a investit cu adevarat in marketing"

Interviu cu Gigi Loghin, Director Kick Off Events

Kick Off Events este o agentie full service fondata in 2006, specializata in marketing sportiv si partener oficial in Romania al IMG Media. Despre fotbal, companii, fani si publicitate am stat de vorba cu Gigi Loghin, director Kick Off Events.

IQads:Cum a pornit Kick Off si care e legatura cu IMG?
Gigi Loghin:Kick Off a inceput sa functioneze in ianuarie 2006, ca o agentie care sa se ocupe in mare parte de marketing sportiv, si adiacent, prin clientii pe care putea sa-i aiba, de marketing legat de sport. IMG a fost primul partener al nostru. Pentru cei care nu stiu IMG este cea mai mare agentie de marketing sportiv, entertainment si media din lume. Are un portofoliu extrem de divers acoperind competitii sportive, atleti, drepturi tv, programe de consultanta in marketing sportiv, productie de programe tv si multe altele. Noi am colaborat si colaboram cu ei pe partea de drepturi de publicitate si consultanta pentru clientii nostri, un exemplu fiind vanzarea drepturilor de publicitate la stadion la meciul Steaua - Middlesborrough.
Cam de la jumatatea anului trecut ne-am reorientat. Am intrat puternic pe partea de agentie full services, pentru ca am considerat ca in Romania mai dureaza pana cand oamenii vor intelege ca au nevoie de agentii cu care sa lucreze pe marketing sportiv. Am avut un client foarte mare de inceput, Interbrew. Eu am lucrat acolo si am preluat partea de fotbal, dupa care clientii au inceput sa apara. Gillette a fost primul mare client care a avut incredere in noi sa-i facem toata partea de ATL, BTL si PR, legata de fotbal. Rezultatele pentru noi s-au vazut si in faptul ca in doar doi ani am reusit sa fim nominalizati cu doua lucrari la PR Awards: "Bergenbier pentru Poli", o campanie initiata de Bergenbier pentru suporterii si clubul Poli Timisoara si "Viitorul fotbalului romanesc e in mainile tale", campania de selectii nationale pentru tineri fotbalisti intiata de Gillette.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

gheorghe giurgiu
acum 16 ani
Acesta este intrebarea

Daca televiziunile, presa, radioul, etc. nu ar mai spune nimic de sport sau de fotbalisti, ati vedea cum s-ar trezi cluburile si ar face si acest lucru. Dar cand vad ca totul li se ofera, ce rost ar avea o cheltuiala in plus.

Dar cum stirea de sport vinde , nu veti vedea niciodata acel embargou.

Ion Florea
acum 16 ani
Traim intr-o lume a minciunii in tot si in toate,in mancare cu tot siul de E-uri,in muzica unde toti sunt anti-talente fara nici-un pic de voce dar conteaza sa fie la vedere sanii si picioarele batandu-se joc d fostii mari solisti si artisti adevarati ai acestei tari,sau in fotbal unde joaca adevarate petarde si unde fostii copii de tarani,Hagi sau Gica Popescu s-au ajuns,sunt miliardari uitand de unde au plecat,nu au dat in viata lor ...o minge de fotbal uni copil. Ce interes au,ei au jucat ce-i mai intereseaza de copii. Scuze,au donat mingii de la Gilette,dar nu de la ei. Sunt antrenor de fotbal la copii si as fi dorit si eu pentru copi mei 2-3 mingii penru copii pe care ii pregatesc. Mi-e rusine ca sunt roman,sincer...


Branded


Related