![[Creative 2023] Catalin Rusu: “Hai sa facem ceva creativ” e o mare pacaleala de multe ori. “Hai sa facem ceva pe bune” si o sa iasa si creativ, daca pe drum suntem atenti la detalii](https://media.iqads.ro/2023/03/thumbnail-img-2473-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la GSP
![[Creative 2023] Catalin Rusu: “Hai sa facem ceva creativ” e o mare pacaleala de multe ori. “Hai sa facem ceva pe bune” si o sa iasa si creativ, daca pe drum suntem atenti la detalii](https://media.iqads.ro/2023/03/thumbnail-img-2473-cover-410.jpg)

Cine amenință jurnalismul de investigație? Seria EIDOS Talks continuă cu o dezbatere intensă despre evoluția presei din România. Invitați: Sergiu Toader, Cătălin Tolontan, Mihai Voinea și Petrișor Obae

În această seară se lansează EIDOS Talks: o serie de producții media complexe despre problemele cu care se confruntă jurnalismul din România în era dezinformării

Horia Ghibuțiu: Cel mai rău lucru, chiar mai grav decât tabloidizarea generalizată, rămâne atacul clonelor de presă – sunt multe și au audiență.

Aneta Pleșa: YouTube Select este un mod de a cumpăra publicitate similar celui din TV. Conținut premium, cel mai vizionat, la un CPM fix
![[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Cirstea: Prin jocurile video calatoresc in timp catre copilarie si traiesc aceleasi emotii de atunci, cu aceeasi intensitate](https://media.iqads.ro/2020/11/fotojet-5-cover-410.jpg)
[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Cirstea: Prin jocurile video calatoresc in timp catre copilarie si traiesc aceleasi emotii de atunci, cu aceeasi intensitate

Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale

Marius Comper și începuturile în online: Nu prea mai exista viață personală. Dar exista o atmosferă de grup, de oameni care au o misiune comună

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group
![[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads](https://media.iqads.ro/2018/08/oanalupoaie-2-sezatoarea-urbana-cover-410.jpg)
[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads

RINGIER SPORTAL S.R.L. a achiziționat Gazeta Sporturilor, marca numărul unu în jurnalismul sportiv din România

Un jack-of-all-trades mutat in Franta. Dan Ene face ilustratie, storyboard-uri, motion design, animatie 2D si 3D

Returning to illustration, after a detour in copywriting, client service & strategy. Wendy MacNaughton and her story

O întoarcere la ilustrație, după copywriting, client service și strategie. Povestea lui Wendy MacNaughton
![[Mutatia stirilor online] Florin Negrutiu, Republica.ro: Noi, ziaristii din hartie si cearneala, am devenit ziaristi din pixeli. Si am invatat o noua meserie. Ne-am recalificat la locul de munca](https://media.iqads.ro/2016/05/florin-negrutiu-editorial-cover-410.jpg)
[Mutatia stirilor online] Florin Negrutiu, Republica.ro: Noi, ziaristii din hartie si cearneala, am devenit ziaristi din pixeli. Si am invatat o noua meserie. Ne-am recalificat la locul de munca

ICEEfest lanseaza un eveniment-satelit dedicat modului in care digitalul poate schimba radical in bine sanatatea. Catalin Tolontan se adauga speakerilor internationali confirmati

Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbatut la ICEEfest

Serban Alexandrescu la 17 ani de Headvertising: Am mai umblat la butonul "orgoliu" – care nu e inchis, insa – doar e dat la mediu
![[Tinerii din agentii - Saatchi & Saatchi] Razvan Lazareanu e tipul ala aventurier cu multe de povestit la bere](https://media.iqads.ro/2014/10/razvan-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Saatchi & Saatchi] Razvan Lazareanu e tipul ala aventurier cu multe de povestit la bere

Studiu mediaTRUST: 1.234 de reclame legate de Ziua Indragostitilor, difuzate in perioada 1 - 14 februarie
![[UPDATE] Campania sociala "Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor", creata de Kaleidoscope Proximity](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-27085-cover-410.jpg)
[UPDATE] Campania sociala "Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor", creata de Kaleidoscope Proximity
![[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25305-cover-410.jpg)
[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising
