Facem ce nu fac altii

MV.com, compania care a ales sa puna semnul egal intre outdoor si neconventional, si-a schimbat de curand structura organizationala. Ocazie cu care am stat de vorba cu Andreea Pali, noul General Manager si Marian Costache, Managing Director la AHA Media, firma de consultanta pe proiecte neconventionale, infiintata recent sub umbrela MV.com. Vei vedea de ce au reclamele miros, cum vor incepe panourile sa vorbeasca si cam ce fel de probleme apar atunci cand clientul nu e chiar pe aceasi lungime de unda cu imaginatia celor care propun solutii de comunicare putin altfel.

IQads: Au avut loc cateva schimbari importante la MV.com in ultima perioada, hai sa vorbim putin despre ele.
Andreea Pali:Este o miscare organizatorica, pentru ca oricum activez de mult timp aici si eram in tema cu clientii, cu implementarea campaniilor, tot ce inseamna servicii MV.com. Acum sunt General Manager. In plus, s-a mai marit si echipa, noi cautam oameni inclinati spre neconventional in mod constant.
Marian Costache:Orice firma are un "nucleu tare", iar la noi acesta a crescut in ultimii ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related