A fi sau nu indragostit de-o banca

"Loialitate dincolo de ratiune", a scris cu mult timp inainte Kevin Roberts, CEO Saatchi & Saatchi Worldwide. O sintagma care in mod evident a trezit foarte multe semne de intrebare chiar daca, la o prima vedere, rationamentul este atit de logic incit te intrebi cum de nu s-a descoperit acest lucru cu mult inainte. Asta nu inseamna insa ca, uneori, nu imi pun intrebari cu privire la ce poate deveni in mod real un "lovemark". Iar aparitia "Millennium Bank" pe piata autohtona mi-a declansat un astfel de gand.

In definitiv, pina unde putem ajunge cu dragostea atunci cand vorbim de un produs sau serviciu? Psihologic vorbind te poti indragosti pina si de propriul calau asa ca, urmarind rationamentul pina la capat, nu ar trebui sa fiu mirata daca aud pe cineva ca manifesta evidente simtaminte fata de crema lui de ghete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

octavian filip
acum 11 ani
Am krezut...am sperat pana la prezentarea brandului ka este o noua companie de bomboane. Sincer m-ar fi cucerit drept client...dar... ESTE O BANKA .... oh mai ... nu stu, daka fetele de la ghiseu sunt imbrakate in rosu siclam si au flori in par... cu sigurantza nu o sa le dau...banii mei. go go rebranding
ala bala
acum 11 ani
Intrebarea mea catre tine (autoarea acestui articol) este: tu chiar iti iei analizele astea in serios?? Pentru ca multi dintre cititorii Iqads cred ca le iau! Vorbesti de strategie de comunicare...care este aceasta mai exact? Vorbesti de spiritul brandului...dar care este acesta? Ai vreo data concreta, analitica, teoretica in aceasta tentativa de analiza a ta? Sau doar iti place muzica din spot? Vorbesti de lovemark...dar ai idee de ce e nevoie pentru a transforma un brand intr-un lovemark? Se poate vorbi de lovemark pentru acest brand care de abia incearca sa-si genereze awareness sau e de ajuns sa ti se declanseze tie un gand?? In opinia mea, un baiatel pe bicicleta care imparte ziarele nu este simbolul distinctiv al unei comedii sau drame cum nici nu stiu exact la care mijloace de "transort" te referi cand e vorba de spoturi care evidentiaza conexiunile dintre oameni. Eu cred ca tu trebuie sa te mai conectezi putin la realitatea publicitara...chiar si din punct de vedere teoretic...pana incepi sa faci analize. Ca asa cu pararea ne putem da toti...dar sa inteleg ca nu oricine o poate face pe IqAds...la rubrica "Analiza reclame"! Trebuie sa meloman ca sa faci asta! :D


Related