Campanie BTL de sezon facuta de Greater pentru Kinder

Agentia Greater a dezvoltat o campanie BTL de Craciun pentru Kinder, desfasurata in Parcul Alexandru Ioan Cuza din capitala. Potrivit unui comunicat al agentiei, "conceptul evenimentului "Kinder in Orasul lui Mos Craciun" s-a nascut din dorinta de a crea un loc special in care copiii sa poata sa-si dezvolte creativitatea si sa indreprinda diverse activitati specifice varstei si in cadrul caruia brandul Kinder sa se poata exprima asa cum este el: un brand apropiat de cei mici, brand care isi doreste ca tot ceea ce face sa le fie dedicat", a declarat Elena Dumitrescu, project coordinator.

Campania de BTL "Kinder in Orasul lui Mos Craciun" a fost declinata pe mai multe suporturi media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related