Manuela Necula – Despre piata publicitara in 2008

Piata de advertising s-ar putea maturiza atunci cand vor aparea si la noi freelaceri profesionisti, iar sa schimbi 3 agentii intr-un an jumatate nu inseamna neaparat ca esti un publicitar stralucit, e de parere Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania. Mai multe despre cum vede ea anul publicitar 2008, poti afla din materialul de fata.

Salarii si mutari de personal in 2008
Banuiesc ca dinamica va fi in continuare destul de mare. Cred insa ca modul in care noi, angajatorii, vom privi acest lucru, va fi diferit in viitor. Ne-am intalnit cu totii cu situatii in care un om schimba trei sau patru agentii in doi ani, reusind practic sa-si dubleze veniturile doar prin aceste migrari. Si am inceput sa ne intrebam cam cat de mult a reusit sa invete si sa creasca acel om in perioadele scurte pe care le-a petrecut la fiecare loc de munca. Cat din timpul petrecut intr-o noua agentie a fost cheltuit pentru a se adapta, pentru a intelege cate ceva din noile conturi ce i-au fost alocate si cat timp a investit pentru a-si cauta un nou loc de munca, mai bine platit?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

adrian lupu
acum 11 ani
Cred ca societatea romaneasca, sub presiunea modernizarii, este dispusa si pe cale sa abandoneze multe clisee pentru un salt real. Unul din aceste clisee este cel al omului bun "in ceea ce face", sintagma care sugereaza smechereste cunoasterea intregului domeniu. E locul sa spunem ca a spune despre un lucru ca e intreg presupune sa ii fi intrezarit personal limitele. Ma intreb uneori c e mai e de cautat in acest spatiu presupus perfect geometrizabil si deci masurabil. manuela, sa stii ca te inteleg perfect!
Laura Ionescu
acum 11 ani
... asa cum s-a intamplat in 2006 in Ogilvy... In plus, mare mi-ar fi mirarea sa stiu DE CE au ajuns cei din Ogilvy la concluzia ca e bine sa te uiti in CVul uni om, sa vezi cata experienta are si abia apoi sa il ajuti sa isi mareasca in mod artificial salariul... Oare au cazuri in iinterior????
octavian bene
acum 11 ani
Bine spuneti, Doamna. Freelancerii /profesionisti/ sunt, de regula, nemultumitii cu idei, dornici de mai mult prestigiu si mai putina, mult mai putina infatuare a firmei de la care spera oferta unui climat adecvat. Recuperati astfel de indivizi si veti avea de castigat -dialectic vorbind. Suna absurd dar trebuie sa admiteti, c`au trecut vremurile in care era onorabil sa lucrezi pentru o firma...doar asa, de dragul reputatiei ei .
Carmen Ileana Matei
acum 11 ani
Ce usor este da-ti dai cu parerea atunci cand crezi ca ai ceva a spune! De concurenta pe oricare segment al pietii, fie ea si publicitara, de competitivitatea si capacitatea profesionala a unui om in acest domeniu 'aristocrat si restrictiv' vad ca nu spuneti prea multe, doar ca el trebuie sa fie 'fidel' agentiei care l-a format, a investit timp si bani in modelarea lui! Dar oare el nu a produs nimic pt agentie, chiar in timpul soclarizarii? Sau, altfel spus, recte 'Ogilvy' a facut si nu mai are de gand sa faca opere de caritate. Facem pe 'lupul moralist', ca ne da mana, de, am ajuns la un anumit nivel al veniturilor care ne permite acest lucru, iar cei care au valoare, sunt tineri si constienti de valoarea lor, nu au dreptul moral de a-si cauta un loc in care se se exprime la fel de bine, dar care sa fie remunerat pe masura asteptarilor si nevoilor fiecaruia dintre ei! Asta da 'politica de cadre', fostul cadrist PCR poate fii mandru!


Related