Electrolux mizeaza in 2008 pe mixul de canale media

Producatorul si distribuitorul de aparate electrocasnice Electrolux Romania se va axa pe un mix de canale media pentru acest an, potrivit lui Carmen Georgescu, director de marketing si comunicare in cadrul companiei. "Grupul dezvolta proiecte de comunicare 360°, in dorinta de a ajunge la consumator oriunde s-ar afla acesta.

Astfel, sunt folosite, intr-un mix echilibrat, canale precum publicitatea (tv, panouri outdoor, presa scrisa, radio si internet, n.red.), marketing si PR", a declarat oficialul companiei. Firma a avut, in 2007, un buget de marketing brut de aproximativ 7,3 milioane de euro, cu o cota de piata de 0,14%. Sloganul companiei suedeze, adoptat si in Romania, este "Thinking of you", care s-ar traduce prin "ne gandim la tine". "Filozofia «Thinking of you» inseamna ca produsele sunt dezvoltate ca raspuns al nevoilor consumatorilor, dar si ca Electrolux transmite informatii complete si corecte despre produsele sale prin intermediul comunicarii", a spus Georgescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related