LOWE SI OMO NE INCURAJEAZA SA NE MURDARIM

"Beach Art" este una dintre cele mai ambitioase reclame TV facute vreodata pentru un detergent
Spotul "Beach Art" este rezultatul unor cercetari intense efectuate de Lowe & Partners Worldwide si Unilever, in cautarea unei noi pozitionari globale a principalei marci de detergent a companiei olandeze - Omo, cunoscut sub numele de Skip in Franta, Wisk in America si Sunlight in Canada.

Noua abordare strategica intoarce cu 180 de grade prejudecata legata de murdarie, prin introducerea ideei ca e bine sa te murdaresti. Cum asa? "Ani de-a randul, mesajul spoturilor pentru detergenti a plecat de la credinta ca murdaria este un lucru rau; iar murdarirea, unul si mai rau. Ceea ce incearca Omo este sa elibereze oamenii de aceasta bariera mentala, afirmand ca murdarirea este buna. In acest fel, murdaria si murdarirea devin concepte pozitive, creatoare. Mai mult, avem de-a face cu un demers de glorificare a murdariei, de estetizare a ei.", Cristina Petrea, Client Service Director Lowe.
O poveste alb-negru creata de copywriterul Adrian Holmes (actualmente presedintele Lowe & Partners Worldwide) si Art Directorul David Christensen, "Beach Art" infatiseaza niste copii care se joaca si se murdaresc pe o plaja in acordurile unui cvartet de pian clasic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related