Brandient a creat brandul Fonomat pentru fondul de investitii GED Capital

In cursul anului 2007 si la inceputul anului 2008, GED Capital a achizitionat mai multe retele regionale (printre care Dasimpex si Plus GSM), si a construit astfel cel mai important partener Orange si al doilea mare retailer national de telefonie mobila pe piata romaneasca, dupa numarul de magazine. Brandient a fost ales de proprietar pentru a consilia si a crea un brand capabil sa sustina noile ambitii si provocari ale businessului.

"Fonomat este un proiect complex prin obiectivul de a satisface cerintele cumulate ale unui business de retail, ale unui business de reprezentare de tip dealership si ale unui business de tehnologie. Din perspectiva brandingului, intrebarea este cum poti sa mixezi aceste cerinte intr-un singur concept, iar
acesta sa fie un suport vital pentru viitorul afacerii ?" Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related