Superweiss pentru supercase

Brand-ul düfa Superweiss a pasit intr-o noua etapa. Noua campanie realizata de agentia CapNext vine sa inlocuiasca fantezia zuber-alba-ca-zapada, din adolescenta marcii, cu un limbaj de comunicare de brand matur. Este lasat in urma discursul legat strict de beneficiile produsului pentru ca dincolo de superalb, Superweiss inseamna superbun, exact ce cauta oamenii cu venituri premium, carora li se adreseaza.

In mintea consumatorului, vopseaua nu este un produs final. Produsul final este peretele renovat care trebuie sa arate minunat. Vopseaua este doar un mijloc prin care se poate face acest lucru. Alaturi de termopan, parchet bine finisat si gresie de calitate, Superweiss ridica standardul unei case - "Superweiss pentru supercase". Aceasta este si idéea spotului realizat de agentia CapNext in care un agent imobiliar reuseste sa vanda o casa pentru ca a fost amenajata cu materiale premium.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related