"Un Fat Frumos si Sanatos" din Romania pentru UNICEF Moldova

"Pentru un Fat Frumos si Sanatos" este conceptul castigator al agentiei Synergy Communications in licitatia pentru realizarea unei campanii nationale de informare a femeilor insarcinate organizata de UNICEF Moldova in martie anul curent.

Conceptul propus de Synergy Communications s-a bazat pe cunoasterea foarte buna a publicului moldovenesc, un public eterogen, in mare parte bilingv si supus unor influente culturale diversificate. Valorificand un concept traditional, "Pentru un Fat Frumos si Sanatos" s-a impus in fata altor propuneri venite de la agentii din Romania si Republica Moldova.
Membrilor Synergy care au lucrat pe acest proiect, Mirela Pitu-Director, Ionut Stanimir-Strategic Planner li s-au alaturat in regim de freelance doi voinici cu pricepere in ale publicitatii, David Sima - copywriter (cunoscut publicului prin spoturile Romexterra "De la egal la egal") si Alexandru Done - art director. Echipa de creatie a ales comunicarea unui mesaj a carui simplitate sa garanteze forta si posibilitatea de a-l transpune cu usurinta intr-un altfel de spatiu cu alte necesitati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related