Punct Advertising are un nou strategic planner

Inceputul noului an aduce schimbari in Punct Advertising: echipa condusa de Anca Mihaescu are un nou membru, Stefan Pop. In varsta de 34 de ani, Stefan Pop se alatura Punct Advertising in calitate de Strategic Planner. Aduce cu sine experienta a 9 ani in comunicare strategica si new business acumulata in TBWAMERLIN, D'Arcy Advertising, 141 Romania si AutoItalia. Printre conturile de care s-a ocupat se numara : Petrom, JTI, Masterfoods, Beiersdorf (Nivea), Arctic, Nissan, Crucea Rosie Romana.

"Drumul cel mai scurt intre doua puncte este o linie dreapta. Asadar punctul este si inceput, dar si sfarsit. La fel si comunicarea eficienta incepe de la obiectivele clientului si se incheie cand aceste obiective sunt atinse. Cele 2 premii EFFIE castigate de Punct Advertising demonstreaza ca eficienta si intelegerea nevoilor clientilor sunt repere esentiale in filozofia agentiei", a declarat Stefan Pop. "Aparent Punct este o agentie mica, dar portofoliul, performantele si spiritul echipei m-au sedus din prima zi".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related