Adina Sorescu despre plecarea de la DDB

Dupa 7 ani de DDB, iata ca a venit momentul unei noi provocari in viata mea profesionala.
Un cumul de factori si imprejurari m-au condus spre aceasta decizie. Un factor care a cantarit destul de greu a fost schimbarea raportului operational direct; am fost pusa in situatia sa relationez operational cu o alta persoana, in afara sefului meu direct, Presedintele South East Europe, dl. Christos Papapolyzos. Si, asa cum i-am mentionat sefului meu in repetate randuri, stau la DDB atata timp cat lucrez cu el direct. Ma bucur ca am avut ocazia sa lucrez si sa invat de la el, a fost pentru mine un model pe care nu pot decat sa sper ca il voi depasi vreodata.
Un alt motiv este ca a sosit vremea sa ma gandesc foarte serios la viitorul meu profesional, caci ma atrage perspectiva unui demers privat, care sa imi aduca si ownership pe langa merite deosebite si succese profesionale. Posibilitatea de a obtine sau de a cumpara actiuni la DDB Bucuresti nu mai exista din pacate, data fiind politica retelei.

Cu ce plec? Cu foarte multe realizari. 
Am venit cand agentia era pe locul 19 in industrie, o las pe un solid loc 6, in lupta cu retele mult mai puternice.
Am avut in aproape 7 ani o crestere de business de peste 825%, si nu cred ca sunt multi care se pot mandri cu asemenea rezultate, bazate in mare proportie pe eforturi locale. Am structurat agentia de la zero, am invatat secretele costurilor operationale, ce inseamna leadership si cum sa lucrezi cu oamenii, cum sa faci profit si cum sa conduci un sistem care sa si functioneze. Am invatat business. Si am fost trimisa le cele mai bune cursuri de business din intreaga mea cariera, sustinute de cei mai buni consultanti - caci la capitolul training reteaua DDB nu se incurca.

Cu ce mai plec? Cu un singur regret: ca nu pot lua la mine acasa toti oamenii care m-au ajutat sa am aceste rezultate. Fara ei nu as fi realizat nimic. Fara oameni nici o companie nu este practic nimic.

Ce voi face maine? Imi iau vacanta de Paste, ma gandesc, voi alege una din optiunile extrem de interesante pe care le-am primit - si multumesc celor care m-au ofertat pentru incredere, apoi voi reveni facand tot ce stiu sa fac, dar mult mai bine si cu mai mult avant. Voi reveni cu detalii fara indoiala.

Ce se va intampla mai departe la DDB Bucuresti? Vor urma foarte curand stiri oficiale, fostul meu sef a luat deja cele mai bune decizii pentru ca nici unul dintre clienti sa nu aiba de suferit, ba din contra! DDB are tot sprijinul meu in aceasta perioada de tranzitie.

Pana atunci sa auzim de bine si ne vom intalni in piata!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

smoke alot
acum 15 ani

Traim intr-o tara mereu surprinzatoare...

Conduci timp de 7 ani filiala natinala a uneia din cele mai admirate retele din lume si o "conduci" in asa fel incat ea nu inseamna NIMIC pe o piata cu peste 20 de milioane de potentiali admiratori, apoi cand pana si niste greci neghiobi isi dau seama ca ar fi timpul sa te dea afara trimiti un comunicat de presa cu o poza sexy in capul textului si speri ca nimeni nu o sa se scandalizeze...

Multa bafta cu ofertele sexy pe care le aveti pe masa. Pastrati la indemana niste servetele...

Cristiana Plavicheanu
acum 15 ani
...ai o atitudine atat de romaneasca :) si tot in concordanta cu ea este si necunostinta de cauza in care postezi.

dar fara oameni ca tine, care se ascund delicat in umbra unor pseudonime pseudo creative, forumurile, nu-i asa, ar fi mai triste.

intamplator, din mana Adinei au iesit multi oameni cu coloana vertebrala, cu o minte ordonata, iar faptul ca notorietatea DDB Bucharest nu este pe placul tau sau la nivelul pe care ti-l imaginezi tu ca fiind acceptabil dupa 7 ani de manageriat, nu inseamna ca agentia nu a functionat cel putin in ultimii ani conform cu dorintele clientilor sai.

sunt atat de multe aspecte pe care imaginatia sau capacitatea ta de intelegere nu le poate cuprinde, incat nu are sens sa le enumar.

este mult mai usor sa postezi prin prisma unor frustrari si angoase, poate chiar traume profesionale, decat sa citesti sau sa te documentezi si sa intelegi adevarul.



Branded


Related