Agentia de presa NewsIn lanseaza la sfarsitul lunii mai al doilea numar al anuarului NewsIn AdRating

Agentia de presa NewsIn lanseaza la sfarsitul lunii mai, al doilea numar al anuarului de media si publicitate NewsIn AdRating, care vizeaza agentiile de media si publicitate, dar si pe clientii de publicitate carora incearca sa le dea o mana de ajutor in luarea deciziilor de promovare.

Doar 12 dintre agentiile full service si de media planning & buying, calificate in primul numar al NewsIn AdRating reusesc sa se mentina in top, 12 ies si alte 8, multumita rezultatelor inregistrate in ultimul an, se califica.

NewsIn AdRating vizeaza, in primul rand, agentiile de media si publicitate carora le vorbeste despre cat de performante sunt si despre cat de dinamica este industria in care activeaza, dar nu ii uita nici pe clientii de publicitate carora incearca sa le dea o mana de ajutor in fundamentarea deciziilor de promovare. Criteriul principal de ierarhizare si ordonare a agentiilor este performanta de afaceri, definta pe doua paliere: performanta financiara si mod de administrare a portofoliului de clienti. Si, intrucat performanta afacerii este cea care determina structura clasamentului, monitorizarea anuala pe care o intreprindem pentru a sustine acest demers, ne arata ca industria de publicitate este una dinamica, in care raportul de forta este determinat, in principal, de aspectele obiective.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related