Raspunsul Comitetului de Organizare Effie 2008 la Scrisoarea Deschisa adresata Comitetului de Organizare Effie de catre D-nii Razvan Matasel si Adrian Botan

In urma sesizarilor Domnilor Razvan Matasel si Adrian Botan, Comitetul de Organizare Effie 2008 s-a reunit la sediul IAA si a analizat punctele continute in sesizare.

Concluziile comitetului sunt:

1. Referitor la sesizarea legata de inscrierea campaniilor "Timisoreana" de catre agentia GMP Advertising in categoriile "Alcoholic Beverages" si "Sustained Success", comitetul de organizare mentioneaza:

- Regulamentul Effie stipuleaza - la pagina 8 din Brief of Effectiveness:
Space has been provided for a second and a third agency name and a second client name. Campaigns that are produced by multiple parties can only be submitted once for consideration - parties must submit a joint entry. The agency name and the client name listed here are considered final once received […]'.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

radu cristian nicolae
acum 15 ani
adica si Deloitte este bagat la furaciune? am auzit ca au facut-o si la nivel international, da' cu noi ce au avut?

sau, cu alte cuvinte: omu' a cerut transparenta. ce legatura au promisiunile voastre cu transparenta ceruta de botan?

Irina Petrovici
acum 15 ani
exagerare, lipsa de bun-simt si decenta, ego-uri supra dimensionate si la anul nu se mai face nici Effie-ul.
Sandra Constantin
acum 15 ani
Asta e raspunsul pe care il primim de la o structura din care domnul Felix Tataru face parte. Mult zgomot pentru nimic. Cum indrazneste o agentie care se doreste independenta si totusi profitabila si fair-play, sa-si adjudece credite pentru o strategie muncita de alti oameni. Sa nu uitam totusi ca vorbim de agentia care nu a putut crea mai mult decat strategia sub care aparut mesajul "ai votat, nu esti carnat".


Branded


Related