Doua fatete ale aceleasi probleme - PR-istul si Jurnalistul

PRIME Romania organizeaza cea de-a opta editie PR Tea, cu tema "Doua fatete ale aceleasi probleme - PR-istul si Jurnalistul". Evenimentul, adresat atat studentilor, cat si celor interesati de domeniul Relatiilor Publice, va avea loc miercuri, 28 mai, ora 19.00, in Sub_Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13).

Cei doi invitati, Hortensia Nastase (PR Director Lowe PR) si Razvan Ionescu (redactor-sef Cotidianul) vor intra in dialog cu participantii pentru a discuta despre relatia dintre specialistii in relatii publice si jurnalisti, despre greselile pe care le comit si unii si ceilalti si despre nevoile si cerintele fiecarei parti, astfel incat aceasta controversata relatie sa nu mai fie un tabu al domeniului.

"Relatia dintre specialistii in relatii publice si jurnalisti este, de cele mai multe ori, destul de fragila. Persoana care se ocupa de mentinerea unei relatii cu mass-media trebuie sa fie mereu disponibila si sa raspunda solicitarilor jurnalistilor in cel mai scurt timp posibil. De cealalata parte, jurnalistii trebuie, de cele mai multe ori, sa manifeste intelegere, fara a uita care le este scopul, acela de informare corecta si onesta a publicului. Cum poate fi optimizata aceasta relatie? Respectul reciproc poate fi o solutie. Miercuri vom incerca sa aflam cu ce probleme se confrunta fiecare parte si cum pot fi gestionate acestea, printr-o comunicare eficienta, astfel incat sa reducem riscul disensiunilor", a declarat Alice Teodorescu, coordonator PR Tea.

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, cu sprijinul Carturesti, Polirom, Sapte Seri, Smart FM, Student FM, Studentie.ro, Metropotam, IQads, Wall-Street&9AM. Pentru a participa la acest eveniment, va puteti inscrie la adresa [email protected] pana pe data de 27 mai, ora 18:00. Mai multe detalii puteti obtine pe blogul www.prtea.wordpress.com.

PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania poseda o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Maria_Cristina Stroe
acum 15 ani
e un subiect de actualitate permanenta si de foarte mare interes pentru toti cei din ambele bresle, dar...din cate stiu, PRIME a mai organizat si acum vreo 2 ani Congresul National al Studentilor la Comunicare pe aceeasi tema. Si culmea, se numea aproape la fel - Mass-media vs. PR - doua fatete ale aceleiasi realitati. Criza de inspiratie in randurile tineretului relationist anul acesta?
Ana-Maria Tuncu
acum 15 ani
Intr-adevar, PRIME a mai abordat tema la congresul din 2005. Pe de alta parte, ramane un subiect de actualitate in breasla... si cine lucreaza in industrie stie prea bine. Nu vad de ce ar deranja reluarea dezbaterilor. Mai ales ca speakerii sunt altii, la fel experienta lor si abordarea.

Eu ii felicit pe acesti copii.

Numai sa ne lamurim: intalnirea este miercuri, 28 mai, da? :-)



Branded


Related