Scala JWT are un nou strateg la media

Scala JWT are un nou membru in echipa de la agentia sa de media, TouchPoint, Mihail Berejan. Acesta ocupa functia de Interactive Business Development Manager si se va ocupa de publicitate si strategii online pentru clientii agentiei.

Nascut in noiembrie 1968 in Bucuresti, Mihail si-a inceput cariera in presa la trustul MediaPro, unde a lucrat pentru Pro FM. Pro-ul a fost pentru Mihail prima sa scoala de bussiness: aici a invatat cum se face presa audio-video, marketing si publicitate. In 2001, s-a mutat la BV McCann Erikson ca account manager.

Dupa cativa ani petrecuti in presa si publicitate, Mihail a vrut sa vada si cum este de cealalta parte a baricadei si a intrat in domeniu bancar, la client.
"Nu as putea spune sigur ca eu m-am dus la client sau clientul m-a ales pe mine, cert este ca ne-am intalnit la momentul potrivit. In 2002, am primit o propunere provocatoare de la banca Tiriac, de face marketing pentru partea de retail, destul de putin exploatata in acea perioada. Am invatat atunci ce inseamna retail banking si cum poate fi el construit si apoi comunicat in cel mai bun mod cu putinta."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related