Outdoor pentru situatii de urgenta

Cum reclama din toalete este deja de notorietate pentru clientii localurilor, Oops Media, societatea care ofera servicii de panotaj publicitar indoor, a trecut la o noua etapa: publicitatea pe copaci, lifturi iesite din uz sau pereti dosnici.
Dupa ce a revolutionat lumea publicitatii oferind spatii publicitare in toaletele restaurantelor, Oops Media si Saatchi&Saatchi desprind outdoor-ul de pe panourile din intersectii si il asaza pe copaci.

Sub sloganul "Creeaza reflexe", noua campanie "Guerilla" de promovare a Oops Media cuprinde executii amplasate pe arborii, lifturile si peretii mai putini expusi ochilor curiosi, adica in locurile ce pot servi drept toalete trecatorilor care se confrunta cu o situatie de criza. Campania a scos astfel Oops Media afara din toalete, natura mediului raminind insa aceeasi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related