Bogdan Costin, început la Saatchi & Saatchi + The Geeks: Io am făcut lucrurile mai încet, mai ardelenește așa, nu m-am grăbit să fiu director de creație cu orice preț

Bogdan Costin, început la Saatchi & Saatchi + The Geeks: Io am făcut lucrurile mai încet, mai ardelenește așa, nu m-am grăbit să fiu director de creație cu orice preț

A adus cuvântul "banking" în română, motiv de supărare pentru adepții purității limbii, a chemat-o pe Hortensia Papadat Bengescu într-un spot Unicredit și a pus formule matematice pe tricourile jucătorilor Naționalei de fotbal. Trei repere alternative ale drumului de 20 de ani prin publicitate al lui Bogdan Costin. Cele oficiale sunt acestea: D’Arcy, BBDO, Leo Burnett, 23 Communication Ideas, Tempo, Geometry Global și acum Creative Director Saatchi & Saatchi + The Geeks. 

Schimbarea de acum vine firesc în cariera mea. Era momentul perfect ca să-mi asum din nou o astfel de poziție. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related