Strauss Romania lanseaza cea mai mare campanie de comunicare dedicata sufletului latin

Strauss Romania (fosta Elite Romania) lanseaza DONCAFE - singura marca de cafea dedicata sufletului latin, printr-o campanie de comunicare de 6 milioane de euro. Campania este semnata de companii din Grupul Leo Burnett si consta intr-un mix de comunicare ce cuprinde spoturi TV, printuri, outdoor, materiale promotionale, campanie de PR si pagina dedicata de internet.

Sub sloganul "Cafea cu suflet!", Doncafe este singura marca dedicata romantismului si nobletii sufletului latin. Prin lansarea Doncafe, Strauss Romania aduce marca premium de cafea special adaptata pietei de cafea din Romania. Doncafe este cafeaua pentru sufletul latin, special creata pentru oameni pasionali, asa cum pot fi descrisi consumatorii romani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related