Leo Burnett Group face bilantul anului trecut

Anul 2008 a adus grupului Leo Burnett o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti, dar si confirmari internationale ale standardului si serviciilor oferite. Din punctul de vedere al structurii grupului, anul trecut, Leo Burnett a lansat doua noi entitati: MediaVest si TruMedia Research, si a schimbat structura interna punand cu preponderenta accentul pe senioritate.

Grupul Leo Burnett format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania, estimeaza o crestere de 46% a cifrei de afaceri pentru anul 2008.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Marius revent
acum 10 ani
Deci daca vrei ceva mult, mult probail se va si adeveri ? Suntem cu toti constienti ca un wall of text ajuta la confuzia generala a tuturor receptorilor vizuali dar totusi suna putin cam tras din palaria unui wanna be illusionist aceasta descriere ............... kilometrica.

Oamenii care au castigat premiile pentru voi mai sunt in cadrul companiei?



Related