PR-ul il face pe om?

PRIME Romania va invita la cea de-a zecea editie PR Tea, cu tema "PR-ul il face pe om?". Evenimentul, adresat atat studentilor, cat si celor interesati de domeniul Relatiilor Publice, va avea loc miercuri, 24 septembrie, ora 19.00, la sub_Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13).

Noul sezon de dezbateri pr-istice la ceai incepe in forta, cu trei specialisti in domeniu. Invitatii, Alexandru Paius (Senior Partener IMAGE PR), Radu Bilbiie (vicepresedinte ARRP) si Camelia Spataru (purtator de cuvant Guvernul Romaniei), vor intra in dialog cu participantii pentru a discuta una din dilemele actuale ale domeniului Relatii Publice: PR-ul il face pe om?

"Traim intr-o cultura a vizualului, a primei impresii si tocmai de aceea avem nevoie sa intelegem cum sa ne folosim capitalul de imagine. Poate asa nu am mai copia "modelele" pe care le vedem pretutindeni si am incerca sa fim autentici. In aceasta editie vom incerca sa prezentam cat mai bine modul in care un proaspat absolvent de facultate ar trebui sa apara in fata unui angajator sau chiar in fata presei", a declarat Alice Teodorescu, coordonator PR Tea.

In plus, intr-o lume ca a noastra, in care vezi zilnic sute de oameni, sansele de reusita cresc daca reusesti sa mentii acea prima impresie buna in fata persoanei din fata ta. In Romania, persoanele publice sunt in general cele care apeleaza la sfaturile unui profesionist in vederea crearii unei imagini cat mai bune. Insa oricine poate fi consiliat in construirea imaginii.

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare cu sprijinul Carturesti, editura Polirom, Sapte Seri, RRM FM, Smart FM, Metropotam, Studentie.ro, IQAds, Wall Street & 9AM. Pentru mai multe detalii puteti accesa blogul evenimentului, www.prtea.wordpress.com, iar pentru a participa la acest eveniment va puteti inscrie la adresa prtea_inscrieri@yahoo.com pana la data de 23 septembrie.

PRIME Romania este filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania poseda o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related