PRIME organizeaza "PR-ul de peste drum. PR International"

PRIME Romania organizeaza o noua editie PR Tea, cu tema "PR-ul de peste drum. PR international". Evenimentul, adresat atat studentilor, cat si celor interesati de domeniul Relatiilor Publice, va avea loc marti, 24 iunie, ora 19.00, la Ceainaria Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13).

Invitatele noastre, Adela Rogojinaru (specialist PR) si Alina Stanciu (Business Director Ogilvy PR), vor intra in dialog cu participantii, pentru a discuta despre PR-ul international, un fenomen nou, dar din ce in ce mai pregnant in activitatile agentiilor romanesti de specialitate.

"PR-ul international nu este chiar asa de departe de noi, pentru ca distanta se limiteaza pe masura ce trece timpul. Marii jucatori intra in contact cu piata noastra, dar cei mai multi prefera sa lase lucrurile asa cum sunt. Cand vorbesc despre parteneriate transformate in achizitii, gigantii PR-ului povestesc despre evolutia unor relatii mai mari de zece ani, ceea ce nu inseamna, in mod necesar, ca prezenta sau absenta lor afecteaza in vreun fel dezvoltarea profesionala sau de business a localilor", a declarat Alice Teodorescu, coordonator PR Tea.

Totodata, spre deosebire de uzantele din publicitate, in PR, retelele nu pot servi clienti aliniati filialelor lor. Mai mult decat atat, fiecare tara are dreptul de alegere, iar criteriile de selectie tin prea mult de experienta profesionala a echipelor locale si prea putin de proceduri unificate sau instrumente de masura specifice.

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare cu sprijinul Carturesti, editura Polirom, Sapte Seri, Student FM, Smart FM, Metropotam, Studentie.ro, IQads, Wall Street & 9AM. Pentru mai multe detalii puteti accesa blogul evenimentului, www.prtea.wordpress.com, iar pentru a participa la acest eveniment va puteti inscrie la adresa [email protected] pana la data de 23 iunie.

PRIME Romania este filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania poseda o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related