Brandul de tara - stim sa ne promovam?

PRIME Romania va invita la cea de-a unsprezecea editie PR Tea, cu tema "Brandul de tara - stim sa ne promovam?". Evenimentul, adresat atat studentilor, cat si celor interesati de domeniul Relatiilor Publice, va avea loc miercuri, 29 octombrie, ora 19.00, la sub_Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13).

Invitatii acestei editii, Romanita Oprea (Redactor-sef Campaign), Adrian Botan (CEE Creative Director McCann Erickson) si Stefan Liute (Strategy Director si Co-fondator Grapefruit), vor intra in dialog cu participantii pentru a discuta despre o activitatate la moda pentru zona PR-istica internationala, dar si pentru cea autohtona, si anume despre Brandul de tara si despre cat de bine stim sa ne promovam.

"Peste tot se vorbeste despre branding. Pana la urma, ce e el? Doar un nume, un slogan, un logo sau un design grafic? Un brand este un simbol care inglobeaza tot ceea ce este important si trebuie spus cu voce tare. Fara metode, procese si profesionisti, brandul nu inseamna nimic. Nu garanteaza nimic", a declarat Silviu Chivereanu, coordonator PR Tea.

Ce te faci, insa, atunci cand in discutie intra o tara? Poate deveni orice tara un brand? Si daca da, cum se face acest lucru? Cum putem redesena perspectivele si oportunitatile pe care le are Romania si, mai ales, care este cea mai potrivita modalitate de a ne promova ca natiune? Daca vrei sa afli raspunsurile la aceste intrebari, vino miercuri, 29 octombrie 2008, in sub_Carturesti!

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare cu sprijinul Carturesti, editura Polirom, Sapte Seri, RRM FM, Smart FM, Metropotam, Studentie.ro, IQads, Wall Street & 9AM. Pentru mai multe detalii puteti accesa blogul evenimentului, www.prtea.wordpress.com, iar pentru a participa la acest eveniment va puteti inscrie la adresa prtea_inscrieri@yahoo.com pana la data de 29 octombrie.

PRIME Romania este filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania poseda o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related