De trei ori Silver Echo pentru Proximity

Proximity castiga pentru a treia oara Silver Echo la festivalul DMA Echo Awards -"Oscarurile" industriei mondiale de Direct & Relationship Marketing.

Dupa Silverul castigat in 2005 cu campania "Conserva" realizata pentru Pagini Aurii si cel de anul trecut cu lucrarea "Minor Report" pentru fundatia Salvati Copiii, Proximity isi imbogateste palmaresul cu inca un Silver Echo adus de peste Ocean, tocmai din Las Vegas, fiind singura agentie de specialitate din Romania distinsa cu premii la cel mai important festival international de comunicare directa.

"Este al treilea Silver Echo pe care il castigam din 2005 incoace si parca incepe sa semene a traditie. Avem un istoric frumos la cel mai important festival din industria noastra si, dincolo de aprecierea juriului international, care ne onoreaza, este foarte important ca am construit acest istoric cu munca facuta cu multa inima pentru proiecte minunate. Cel de-al doilea Silver obtinut in numele acestui proiect ne arata ca acolo unde exista talent, creativitate, experienta si pasiune rezultatul este garantat", declara Gabriela Terchila, Managing Director Proximity Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related