CBC respira usor cu Olynth

Creative Brand Communication preia activitatile de relatii publice pentru brand-ul Olynth, decongestionantul nazal numarul 1 in Romania. Incepand cu aceasta toamna, CBC va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice axate intr-o prima etapa pe promovarea celui mai nou produs Olynth HA.

Preluarea activitatilor de relatii publice pentru brandul Olynth este continuarea fireasca a parteneriatului dintre agentia CBC si divizia de OTC a companiei Johnson&Johnson, parteneriat ce include si brandurile Nicorette si Visine.

"Colaboarea noastra cu echipa CBC in campania de educare condusa pentru brandul Nicorette, precum si in promovarea brandului Visine a inregistrat mari succese, ambele branduri fiind lideri detasati in clasele lor terapeutice. Am dorit sa continuam aceasta colaborare de succes si pentru lansarea noului produs Olynth HA, un produs inovativ ce necesita o promovare inedita," a declarat Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related